Протягом 2016-2017 навчального року колектив закладу дошкільної освіти спільно з батьківським комітетом працював над вирішення ряду педагогічних та господарських завдань. Керівником закладу створювались всі умови для утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом дошкільної освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації .
Протягом навчального року педагогічним колективом забезпечувався гармонійний розвиток особистості дітей раннього та дошкільного віку у відповідності із науково-практичними засадами Базового компонента дошкільної освіти та змістом діючих програм розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Впевнений старт».
Протягом 2016-2017 навчального року в ЗДО було прийнято 87 дітей відповідно до електронної черги. З них дітей раннього віку – 51, дошкільного – 30. Альтернативною формою дошкільної освіти (відвідування старших груп ЗДО без харчування та денного сну: з 9-00 до 12-00) було охоплено 13 дітей, що мешкають м. Рівне.
Списковий склад дітей становив 294 дитини, з них 54 – діти раннього віку, 240 – дошкільнята. Комплектування груп відбувається за віковим та родинним принципами з врахуванням вибору батьків, що дає змогу мінімізувати адаптаційний період і зміцнити довіру батьків до закладу дошкільної освіти.
Педагогічними кадрами заклад дошкільної освітизабезпечений повністю:
- вихователь-методист – 1 чол.;
- вихователів – 19 чол.;
- практичний психолог – 1 чол.;
- інструктор з фізкультури – 1 чол.;
- музичних керівників – 2 чол.;
- вчителів логопедів – 2 чол.
Склад педагогів за освітою:
- вища педагогічна – 2 чол.;
- вища дошкільна – 14 чол.;
- середня спеціальна – 3 чол.;
- керівник гуртка з англійської мови 1 чол.
Протягом 2016-2017 навчального року атестовано 9 педагогів.
За результатами атестації наказ №9 21.03. 2017р. було присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вихователю Столяр Ю В., фізінструктору Ніверук Л.С., вихователю Бухало Н.П. присвоєно звання «вихователь методист», вихователям Курач Ю.А, Опалько І.М., музкерівнику Зосім І.В. «спеціаліст І категорї», вихователям Бенько О.М., Каліжнюк Н П. «спеціаліст ІІ категорії», музкерівнику Сливі Т.І. підтверджений тарифікаційний розряд «спеціаліста».
Діяльність ЗДО регламентувалася планом роботи, який визначив мету, завдання, зміст, форми, методи і засоби досягнення поставлених на 2016-2017 н.р. пріорітетних завдань;
1. Активізація роботи з формування мовленнєво-комунікативної компетенції дошкільників засобами національно патріотичного виховання.
2. Забезпечення практично діяльнісного підходу в реалізації завдань пізнавально-інтелектуального розвитку дошкільників шляхом опанування та впровадження екологічної освіти в соціальну дійсність дитини.
3. Удосконалення роботи з розвитку основних рухових якостей та фізичного самовдосконалення дошкільників засобами соціально екологічного виховання.
Розвиток пізнавальних інтересів, здібностей, розумових операцій відбувався під час організованої та вільної самостійної пізнавально-інтелектуальної та логічно-математичної діяльності дітей.
Порівняльний аналіз обстежень вчителями-логопедами дітей середніх груп констатував, щорічне збільшення кількості дітей з мовленнєвими порушеннями , особливо із загальним недорозвитком мовлення, що є перешкодою у засвоєнні програмових завдань як в ЗДО так і в подальшому школи.
Практичний психолог співпрацювала з вихователями та батьками дітей, що потребували допомоги, підбирала корекційні вправи, дидактичні ігри для розвитку соціально-психологічної, інтелектуальної та емоційно-вольової готовності.
Для успішної реалізації поставлених завдань педагогічний колектив спільно з батьками активно працював над створенням та зміцненням уже існуючої матеріальної бази закладу: в кожній групі створені розвивальні центри, достатня кількість ігрового матеріалу, придбано сучасні дидактичні посібники із різних розділів програми, поповнились новими матеріалами куточки патріотичного виховання, новим змістом наповнились інформаційні куточки для батьків, естетично оформлені групи, кабінети, музичний та спортивний зали, коридори.
Здійснено частково капітальний ремонт системи водопостачання, теплопостачання; частковий ремонт каналізації, зроблено ремонт обмостки.
Проведений капітальний ремонт групових кімнат груп № 11, 10, 7, 6, 5, 3, 2, 4, замінені шафи в роздягальнях у групах № 6,5. придбано килими групи № 4, 5, 11, 7, 6.
Проведено косметичний ремонт всіх приміщень, внесено зміни в оформлення інформаційних стендів для батьків та педагогів, оновлено майданчики всіх груп та перекрито всі дахи павільйонів різнокольоровим покриттям, пофарбовано обладнання ігрових майданчиків, відремонтовані східці біля всіх входів у ЗДО, відремонтовано частину асфальтного покриття біля центрального входу, придбано додаткові комплекти постільної білизни та дитячі рушники.
Придбано нові меблі у кабінет медичного блоку. Виділено приміщення для ще одного кабінету логопеда.
Заклад дошкільної освіти забезпечений достатньою кількістю посуду, постільною білизною, рушниками, предметами гігієни, миючими засобами, що дає можливість дотримуватись вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, правильно доглядати за дітьми та виконувати санітарні правила утримання приміщення закладу, харчоблоку, пральні, господарського двору
З бюджету міста на утримання закладу було виділено і освоєно кошти у сумі:
2016 рік |
2017 рік |
||
На зарплату працівникам ДНЗ |
2441674 |
2158672 |
|
На комунальні потреби |
510071 |
335854 |
|
На харчування дітей |
337388 |
171616 |
|
На придбання миючих засобів |
18037 |
11323 |
Батьківські внески: 60000 заміна покрівлі павільйонів.
Керівником ЗДО з метою забезпечення безпеки дітей та персоналу проводились всі роботи, що передбачені Колдоговором, та Заходами з охорони праці і пожежної безпеки:
- проведено 4 інструктаж з охорони праці, 2 інструктажі з пожежної безпеки, 4 інструктажі з охорони життя і здоров’я дітей;
- перезаряджено 4 вогнегасники на 420 гр.;
- проведене випробування крана-гідранта, пожежних рукавів. Складено відповідні акти;
- проведено обстеження кріплення спортивного обладнання, меблів, картин. Складено відповідні акти;
- щомісячно проводиться обстеження електрообладнання та внутрішньої електричного освітлення. Складено відповідні акти;
- проведено практичне заняття з навчання з відпрацювання дій з надання долікарської допомоги на випадок травмування працівників.
- на кожному робочому місці наявні інструкції з охорони праці, на харчоблоці і пральні наявні Правила користування електроприладами.
В ЗДО протягом навчального року виховувались діти, що потребували соціальної підтримки та допомоги: серед них: діти учасників АТО -12, діти з багатодітних сімей – 17, діти з малозабезпечених сімей – 4, діти із сімей переселенців – 5. З них отримували безкоштовне харчування – 212 чол., сплачували 50% вартості харчування – 17.
Оздоровились в дошкільному закладі 189 дітей.
В ЗДО організоване триразове харчування . Вартість харчування на один день складає: для дітей раннього віку – 16 гр. для дошкільного – 20 гр. 50% вартості оплачується з міського бюджету. Харчування різноманітне, якісне, калорійне.
Долікарську допомогу дітям надають як старші медсестри, так і педагоги.
До керівника закладу за 2016-2017 н.р. рік було 39 звернень. З них у 15 зверненнях піднімались питання виховання дітей, організації дієтичного харчування – 8, організаційні - 7. На питання виховання і навчання дітей батьки отримали консультації керівника; питання дієтичного харчування вирішені в повному обсязі – 8. Питання залишення дітей в старшій групі ще на один рік позитивно вирішено – 7, 2 особи зважили на аргументи керівника і практичного психолога і віддали дітей до школи.
Зав. ЗДО № 31 Кульчинська В.Л.