Слива Тетяна Іванівна

Освіта, заклад який закінчила: бакалавр музичного мистецтва, РДГУ, 2008 р.

Стаж роботи в ДНЗ: 5 років

Посада: музичний керівник

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Моє педагогічне кредо: «Щоб когось чомусь навчити, потрібно любити те, чому навчаєш, і тих, кого навчаєш».

Життєве кредо: «Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить» (М.Форбс).
«Золоте правило» взаємин: стався до людей так, як ти хочеш, щоб вони ставилися до тебе».

 

Моя педагогічна філософія

Я працюю музичним керівником в дитячому садочку. Чи цікава моя робота? Так, я дуже люблю свою роботу і відношуся до неї,як до дуже цікавого для мене діла. Спілкування з дітьми, що дарують мені свою любов і прихильність дає мені можливість працювати творчо, постійно занурюючись у світ казки, чарівності, музики.

Але чому дитячий садок? Мене приваблює робота саме з дошкільниками. Це самий вдячний вік, коли між дорослим і дитиною встановлюється тісний взаємозв'язок, контакт. Малюки, які люблять педагога, йому довіряють і розуміють те,що він пропонує. Головне завдання музичного виховання дітей дошкільного віку – розвивати емоційну чуйність, прищеплювати інтерес і любов до музики, доставляти радість від спілкування з нею. На музичному занятті дитина повинна отримувати відчуття задоволення від виконання різних видів музичної діяльності, вчитися творчо мислити.

Наш дорослий світ сповнений суперечностей, умовностей, які ми, дорослі, нав'язуємо дітям. І з'являються байдужі до всього дівчатка і хлопчики. Їм нічого не треба, нічого не хочеться. Саме тому я намагаюся, щоб мої вихованці росли чуйними, добрими,здатними співпереживати. . В. А. Сухомлинський сказав: «Музичне виховання – це не виховання музиканта, а виховання людини». Я бачу борг педагога в тому, щоб пробудити і зберегти у дітей живий інтерес до світу, який їх оточує, направити їх на дорогу, де їх супутниками будуть Милосердя,Мудрість і Краса.

 

Основні види діяльності музичного керівника у дошкільному закладі

Відповідно до посадових обов’язків, вимог методики музичного виховання муз. керівникові необхідно здійснювати таку діяльність:

1. Проводити заняття у кожній віковій групі двічі на тиждень відповідно до графіка роботи. Це вимагає значної попередньої підготовки: добір й розучування музичного репертуару, необхідного для роботи, розробка й планування засвоєння програмових навичок, підготовка наочного матеріалу, приладдя, прослуховування музичних записів.

2. Планувати й проводити індивідуальні заняття.

3. Діагностувати рівень музичного розвитку дітей.

4. Складати сценарії свят, розваг, підбирати музичний матеріал, відповідати за їх підготовку та проведення.

5. Керувати роботою вихователя у сфері музичного розвитку дітей шляхом індивідуальних консультацій та групових занять.

6. Під час консультацій музкерівник ознайомлює вихователів із планом роботи, розучує з ними дитячі музичні твори, звертаючи увагу на ті вміння і навички, якими має оволодіти кожна дитина, обговорює проведені заняття (відзначає успіх та труднощі дітей, пояснює, як можна їм допомогти), добирає репертуар для програвання на ранковій гімнастиці, інших заняттях, прогулянках тощо. На групових заняттях для вихователів музичний керівник систематично вдосконалює навички дітей у галузі пісні й руху. Розучує з ними твори для індивідуального і колективного виконання на святах і під час розваг. При цьому бере до уваги здібності кожного педагога. Кількість консультацій та занять залежить від музичної підготовленості вихователів.

7. Вести роботу з батьками, залучаючи їх до загального процесу музичного виховання.